Forum > Publiek 'debielen' noemen kan niet!

Je startte vrijdag met te stellen dat omdat wij niet twitterden, we debielen zijn die niet mee zullen kunnen in de 3D wereld!
Tja, dan is het toch niet te verwonderen dat je de wind vanvoren zou krijgen tijdens de rest van je uiteenzetting...
Hoewel er veel waarheid zit in je theorie, vind ik het zeer ongepast om je publiek te blijven behandelen als debielen.
Ben ik blij dat ik aan jou lezing niets heb moeten betalen!

januari 29, 2012 | Unregistered CommenterAn

Hela ... dit moeten we even corrigeren ... 8-)

Nooit neem ik het woord 'debiel' in de mond ... toch niet nuchter ... wat ik wel stel is dat mensen 'onbewust incompetent' kunnen zijn ... dwz ... dat ze er zich niet van bewust zijn dat ze bepaalde competenties (kundigheden en vaardigheden) missen die ze vandaag toch zouden moeten hebben. En dus herhaal ik mijn stelling dat leerkrachten die vandaag lesgeven aan kinderen minstens moeten competent zijn in het gebruik van courante 'nieuwe media' ... waaronder de vaardigheid om te kunnen twitteren. Kan je dit niet dan ben je in de 3D-wereld onbewust incompetent en geen debiel. Onbewust Incompetent gelijk stellen aan debiel is ook onbewust incompetent ... 8-)

februari 6, 2012 | Unregistered CommenterJef Staes